o blogu

Witaj na najbardziej (nie)zdrowym blogu w sieci!

Witaj. Nazywam się Paweł. Trafiłeś do miejsce w którym demaskuję całą prawdę o zdrowiu, medycynie, przemyśle farmaceutycznym, szarlatanach, pseudonaukowcach, sporcie zawodowym i dietach. (nie)ZdrowyBiznes.pl to jedyne miejsce w sieci, w którym poznasz tajniki firm farmaceutycznych, które próbują wmówić Ci schorzenia, których nie masz. Tylko tutaj dowiesz się, że dieta, którą stosujesz de facto nie istnieje, a witaminy które połykasz kompletnie nie działają. Pokaże Ci obłudę sportu zawodowego i obedrę Cię z wszelkich złudzeń i utartych przekonań, które wmówił Ci świat (nie)zdrowego biznesu. Zmartwię Cię niejednokrotnie… bo receptą na zdrowie i szczęście niestety nie jest codzienny fitness, tabletka magnezu z rana, dieta bezglutenowa i butelka wody mineralnej. Czytając tego bloga będziesz musiał opuścić tę wygodną strefę swoich przekonań o magicznych właściwościach witaminy C czy kwasu omega-3. Nie poprzestaniemy jednak tylko na negatywach, bo dowiesz się również jak łatwo i etycznie zarabiać na zdrowiu, gdzie szukać prawdziwych innowacji medycznych, oraz co robić aby naprawdę nie zwariować i w łatwy sposób zachować zdrowe ciało i ducha, a przede wszystkim…zdrowy rozsądek. Właśnie tutaj podzielę się z Tobą moją wiedzą medyczną i biznesową wypływającą z 10-letniego doświadczenia z pracy w szeroko pojętej branży healthcare.

Skąd to wiem? 

Jestem lekarzem rodzinnym i przedsiębiorcą. Moje pierwsze kroki w świecie biznesu – w szeroko pojętej tak-zwanej-branży-healthcare stawiałem już podczas studiów, godząc pracę z nauką na wymagającym kierunku. Jeszcze w tym okresie otworzyłem swoja pierwszą firmą medyczną. Później przyszedł czas na kolejne i kolejne… Prawo serii 🙂 Nauczyłem się jak działa rynek medyczny, kto rozdaje karty w świecie farmacji, zrozumiałem na czym polegają wszystkie tajniki PR-u medycznego i dlaczego zdrowie to najlepiej opakowany towar na świecie. Zdobywałem doświadczenia w pracy jako lekarz rodzinny, przy kampaniach zdrowotnych, akcjach społecznych, marketingu medycznym, piarze medycznym. Wdrożyłem na rynek kilka spółek z sektora medycznego. Pomagałem promować zdrowe produkty, leki i suplementy. Wymyślałem strategie dla ubezpieczeń zdrowotnych, uczyłem się docierać z ofertą do pacjentów, koordynowałem kampanie eventowe.  Po 10 latach doświadczeń i przygód z branżą zrozumiałem, że większość społeczeństwa jest stale ogłupiana papką pseudozdrowotnych idei, które służą najczęściej tylko biznesowi. Któregoś dnia po obejrzeniu kolejnej reklamy z aktorem przebranym za lekarza stwierdziłem, że najwyższy czas napisać o pseuozdrowiu i pseudoideach, które funduje nam gospodarka.

W dalszym ciągu zajmuje się biznesem medycznym i praktyką lekarską. Przyjąłem jednak zasadę, że wszystkie projekty i spółki w które jestem zaangażowany pracują tylko na rzetelnych  i etycznych produktach i usługach. Prowadzę sieć nowoczesnych placówek medycznych Blue Medica. Jestem również prezesem i głównym akcjonariuszem ThinkGroup S.A., firmy skupiającej spółki z sektora medycznego. W dalszym ciągu zdobywam doświadczenie lekarskie w jednym z łódzkich szpitali klinicznych. Piszę również do magazyny Służba Zdrowia, moje felietony można znaleźć czasem na ostatniej stronie Pulsu Biznesu, portalu Eudotoria.pl lub na portalu biznesowym Dyskusja.biz

Jestem członkiem honorowym IFMSA-Poland, członkiem Polskiego Towarzystwa Medycyny Rodzinnej . Przynależę również do Stowarzyszenia Kolegium Lekarzy Rodzinnych w Polsce oraz Międzynarodowego Stowarzyszenia Lekarzy Rodzinnych WONCA (World Organization of Family Doctors).

Prywatnie jestem mężem Najlepszej z Żon, właścicielem uroczej yorczki Arisy, miłośnikiem dalekich podróży, piłki nożnej, architektury sakralnej oraz filmów z Kevinem Spacey.

Wszystkie treści zawarte na tym blogu, są wyłącznie wyrazem  moich osobistych poglądów, a krytykę jaka sypie się na mnie po publikacjach – szczególnie dotyczących bezsensownie produkowanych suplementów diety – traktuję jako pożywkę do dalszego pisania 🙂